something new and blue

HOPPSAN, HÄR SLANK EN TEXT IN! Nämen, jag köpte en mössa idag! På BIKBOK på vår 3.20timmars rast.. suck, men det var jätte najs med massa tjejer från klassen i forum me thaimat och grejer! Fick reda på att jag var största facebook-tönten.. Men man måste ju vara uppdaterad fö fan!! Höhö..
Taggar som fasen till ikväll, ska ta med mig mitt godis som ja köpte med mig på vägen hem!! OCH mina iPodhögtalare!! Yeeezz, bara folk tar med lite batterier så ska vi nog få musik hela kvällen lång!! Ska bli jäääätte kul klassen!!  :D
Tänkte bjuda på dagens låt.. Haha, plus en länkning till en skön tant som bloggar! Denna låt har roat många själar idag! Tillägnad er.. Njuuuuuut!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0