feel good

SÅN JÄKLA FEEL-GOOD KÄNSLA AV ATT KOLLA GAMLA INLÄGG. Typ från i somras, maj, juni och juli. Saknar mitt sjukligt långa hår! Visst var det slitet, men det blir det, om jag skulle försöka hålla det "oslitet" skulle jag behöva klippa mig varannan dag. O-najs.
Haha, jag kunde typ inte gå upp ur sängen imorse, som jag skrev.. Har väldigt ont hela baksidan av benen, haha.
Har i förtvivlan suttit och zappat kanal och kollat vad som finns, på de "roliga" kanalerna är det maraton med de sämsta programmen som världshistorien dragit fram. Hittade tillslut "Project runway" LYCKA!
Kvällen igår jag as-mys! Skön musik där på 2an, skön som fan! :) Sen drog några hem till Filippa och kolla på Torkel i knipa med popcorn och grejer.
Lyckades hinna med rätt bussar och kom säkert hem. Ska leta efter en extranyckel som jag trodde de skulle lägga ut. Fanns inte, kolla runt hela dörren, dessutom hade de inte tänt lampan, så där stod jag, klockan var runt halv två, i kylan, mörkret, utelåst. Bankade på dörren tills jag väckte hunden som väckte resten av familjen. Facebook. Godnatt.
Nu ska jag tagga till en ny kväll, vet inte än om något skojjers händer under dagen ..
Ojj vad mycket text, ogillas! Kompenserar med en kul bild:

Kommentarer
Postat av: Josseposse

Sjukt söt bild!!

2010-10-09 @ 18:04:26
URL: http://chan3l.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0