nästan skjuter ingen hare, som mor sa

NEJ MEN HEJ och hallå! Kom just cykelandes hem från Alina! Andra kvällen i rad vi dricker te och spelar spel tillsammans! Mysellimys pys. Fast ikväll var Sofia med också, askul!! Barn-alfabet spelades, mm.. Jag vann! Såklart, 105 p, Alina på 95 och Sofia på 82, nära, men nära skjuter ingen hare, eller vad det är.
Har fått hem lite grejer jag har beställt, eller pappa var så snäll och hämtade det medan jag lekte och spillde och hade mig. Får se om det är något, hoppas på det bästa!!!
Ska testa nu, snart. Sen är det sovdags för mig, faktiskt! Start 9.10 imorn!! Men jag har rensat min garderob och det bortrensade ska jag överge till Amanda för att se om det är något hon vill ha så då måste jag gå liiite tidigare. Det här är mycket som är för smått för mig, inte att det är fult, eller vissa grejer är det men dom grejerna behöver hon ju inte ta!!!!
Måste kila!
Godnatters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0