miss mansson, eller vad man säger

HAHA GALEN morgon! Sitter just nu och äter lite frulle, som består av Yoggi och Kellogg's, japp, att skriva ner...
Nej men jag hade ganska härligt uppvaknande imorse, min bror och pappa åket till skola respektive jobb, strax innan åtta. Då ligger jag i sägen och försöker somna om efter att ha vaknat såååååå många gånger på samma morgon. Mamma ska nu ut med wendy, hos har ingen aning om att jag är kvar hemma. När fröken Månsson precis ska sova lite flyger hon upp av ett jädra tjut!! Slänger upp fönstret (som som tur är nära dörren) och ropar på mamma! Hon hade larmat och där låg jag inlåst, larmet är ju inte i mitt rum men om jag skulle öppna dörren skulle det hända oväntade grejer! Hon springer tillbaka och stänger av larmet, haha. Detta följt av många modevisningar inne på mitt rum då jag inte kunde bestämma mig för något! Jobbigt...
Sen satte jag klockan åt fel håll... vad kommer näst? Sliter av ögonfransarna, nej fy!
Måste kila!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0