DOLDA TALANGER

ÅÅH BORDE inte skriva men jag mååste! Jag har 18 minuter på mig! Jag ska logga ut från facebook och sånt kl 5 (17). Några minuter kvar nu..
Hade ju uppspelet av Romeo&Juliet idag, gick bra, var väl lite nervös men.. :D
Bara för att: min hund fes, riktigt rääligt nyss! Fyfan !
Nu har jag ca 5 timmars pluggning framför mig, eller kanske 4 timmar, för raster behövs!!
Det är NO som står högst upp på prio-listan, med hela biologin! JAH! Celldelning, alkohol och droger, fotosyntes, vattnets kretslopp och sånt skit.
Sen blir det renskrivning av SO, starta eget, jag och SaraG köttar på secondhandbutik! Det går ASbra!!
Jag ska lägga upp en nedräkning till skolavslutningen också, kanske idag, om jag har tid! Så har man koll! Urgrymmt!
Måste kila !
Ha en wünderbar tisdag! Dolda talanger- tyska!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0