just a little bit

SÄG HEJ till mina isbitar till fötter! De är blöta och kalla efter att ha balanserat på is och drunknat i snö. Fan asså, NATASHA trilla i och badade sig till knäna! Hahahaa, kan man mer än skratta? Vi rulla oss i snön för att slippa sjunka igenom, gapflabbandes! Jag lyckades hälla ut sex enkronor som låg i min fick men de fånga min vän upp + att jag rullade ut min halsduk? Vi gungade lite, som treåringar typ!
Justja! Vi upptäckte även knullsoffan! Den var ganska mysig att sitta i trots att den var en aning isig. Helt galen var denna runda som vanligen brukar ta ca 40 min men nu blev 90 :P
Jag hade roligt iaf, om ett gott skratt förlänger livet, ja då lär jag leva länge, för jag har skrattat mycket idag!
Imorn är det simmning, igen, 7.45 i simhallen! :O Får skjuts iaf! Tack SARA´s m eller p :)
Nu ska jag värma fötterna lite, borsta lite tänder, städa lite (?), fixa lite och kanske sova lite?
SÅ godnatters!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0