tillgång till Internet!!

HALLI HALLA I DET BLA!
Jo, det blir ju lite halvfult  utan vara fina kara svenska bokstaver! Men ni far helt enkelt gissa er till vad det star!

Men jag hittade Internet TILLSLUT! Harligt!

Jag har haft det skiiitbra hittills med jatteharliga tjejer! Nepp, inga killar..
Vissa aktiviteter och vadret har val vart lite halvdant men anda! Vadret ar faktiskt bra nu, medan jag sitter har sa det blir val inte sa langvarigt. Jag har shoppat, LITE for mycket.. Och mer blir det... London.. WHIIIE.. overvikt pa planet :P

Sitter pa ett sunkigt Internetcafé! Med en mango och passionsfrukt smoothie fran COSTA! Mummsfillibabba!

Det ar valdigt varmt har, ska ni veta. Hela sunk-lokalen svettas.

Nu ska jag fortsatta roa mig. Hoppas ni har haft ett bra sommarlov hittills och kommer ha ett fortsatt sadant!
En halsning fran Amanda-brevid... Vi har det kulT!

Snart ar jag tillbaka i "rutan" pa riktigt! Och da blir det muucho bilder! Bla. SHOPPINGEEEEN!!! :)

SOLPUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0