21.9

HEMMA I STRÅLANDE SOL I NYA KLÄDER.
Gårdagen var allt vad seg och tråkig heter.. Man tror inte att det ska vara såå jobbigt att lämna sina vänner men när man ser dem gråtandes och vinkandes i bussen och inser att, det kommer dröjja en sån jäävla tid innan man får se de goa göteborgarna igen! Jag ska inte gråta, jag ska INTE gråta.. Det gick inte, vi stod där som fån på trottoaren och storbölar! Springer efter bussen och får se det sista av dem på ett bra tag. Jag vet att många kan hålla med mig när jag skriver att vi kommer sakna alla och alla stunder från Torquay, sommar 2010.
Sommarens höjdpunkt har varit och nu när solen steker på Sverige får vi se till att ta igen den brännan vi aldrig fick! Längtar efter att få se alla album på facebook, inte bara från Torquay utan från hela eran sommar så man får se vad ni hittat på!
Själv försöker jag handskas med min nya dator, bla. ladda in bilder!
Ni förblir alltid en liten bit av mig, alltid.
Later!!

Kommentarer
Postat av: eeeeeeeeeeeeelsa

saknar dej!!!!!!!!puss<3

2010-07-14 @ 17:58:02
URL: http://polsekorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0