söndag

hellu!
idag väckte pappa mig, igen, denna gång kvart i tolv. varför kan jag inte få sova? jag behöver det! haha nu kom mamma och skulle kolla att jag var vaken också, så skicka hon in wendy så att jag fick en sliskig puss på munnen. tackar... ligger fortfarande i sängen, orkar inte gå upp. mamma verkade tycka att mina köp igår var bra! YES! det tyckte jag med, men jag vill ha mer! haha som vanligt, vem kan få nog av shopping? men jag behöver en ny väska! en stor som man får plats med grejer i, fanns en jätte fin, men den hittade alina och den ville hon ha, attans!
så vad händer idag? söndag... m&p är lediga båda två, jag kan hitta på vad som helst! behöver inte vara hundvakt, en enda sekund! woohoo! äntligen har amanda kommit hem! tacktacktack! kanske ska höra mig av till henne, jag bara saknar henne SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket! det är sjukt, men jag sa ju nåt till lille tarzan men hon visste ju inte.... aah, beslutsångest! jag får vänta och se om kinder(tarzan-natasha) hör av sig annars tar ja upp luren och ringer manda! hihi det låter bra ♥ underbara flickor! frågan då, är bara om jag vill vara hemma och mysa eller om jag vill hitta på nåt? om ingen kan, kanske jag och mamma kan åka och kolla nödvändiga saker som jacka, skor, väska, bh, tjocktröjor.. vi får se helt enkelt, förmodligen kommer det bli som vanligt: jag sitter hemma hela dagen med datan iknät, framför tvn..
såhär kan det bli när jag har tråkigt, ska före ställa mig(med jackan jag vill ha) och min bror med en snögubbe i bakgrunden...
ha det gött, ät kött!
lydia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0