söndag- kväll

efter att ha klivit upp, duschat och klätt på mig, tar jag kontakt med amanda. japp, vi kunde träffas! woohoo! men jag hade inte ätit nåt, inte ens frukost, en blodapelsin bara... så pappa åkte och köpte pizza, haha... sen klädde jag på mig lite andra kläder och bar mig ut i kylan. på väg till amanda förstås. i hallen står fyra tjejer, självaste amanda i egen hög person, hennes syster och två andra små saker... dom var übergulliga små rumpnissar! jag och amanda kollade lite på internet-play program.. sen snackade vi en jäädra massa.. riktigt tjej-pladder, det är så underbart att ha dig tillbaka amanda! vi satt framför brasan och diskuterade skolan lite... människor runt omkring... 2009...sen skjutsade übersnälla-pappan hem mig! kom hem ganska nyss..
det här tittade vi på :
damernas               olycksfågeln         skådisar i filmerna          stenhuggaren
detektivbyro                del 2                       av camilla                           del 2
ska nog sova... är trött som tusan! ska satsa på över 12 timmars sömn inatt! väck mig inte pappa!

nite ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0