pappas flicka, nej pappas skjorta

HEJHOPP.idag var en jävligt jobbig dag i school! hemsk om jag ska vara ärlig! jag höll på att somna varje lektion! förutom typ bilden, för då var jag stressad till tusen... skulle hinna klart, men de gjorde jag inte.. ska jobba lite sen.. !! :D efter skolan mötte jag hornycorn och emmipemmi i forum, för att köpa fin fin present till lussetuss! haha oojojojoj, vilka fina grejer! vad det är kan ja inte avslöja än! efter helgen är det ledigt på måndagen!!! wohooo! då måste man ju hitte på nåe kul!
lyssnar på damien rice just nu, as sköön musik!!

dagens outfit:
svarta tights- h&m
vitt linne- gina t
rutig skjorta- pappas, esprit
väska- accessorize
dagens mys-outfit:
blå mjukisa/grå munkis-bikbok
nu ska ja ta mig en liten dusch...
kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0