fnissigt

alina kom, som planerat, kl 10, eller kanske lite senare.. vi tog en kortare runda för wendy var galen! hon kröp längs marken, så mycket ville hon framåt! det var jobbigt, men alooonie tog henne ibland också, tack!
sen skjutsade pappa oss till forum, vi flummade hur mycket som helst! som det ska vara, helt enkelt! sen när vi hade shoppat lite och ätit varsin jätte-macka och en latte på il piato drog vi för att kolla monki-rea:n! underbar affär, vi provade massa grejer och köpte massa också! i kassan tog det lång tid då jag kom på att jag ville ersätta min marimekko-plånis till en monki-plånis, sen när jag drog kortet så glömde jag att slå in koden, haha lyckat, vi var helt slut efter en heldags shopping! slut i huvudet dårå, vet inte riktigt vad som händer med min kropp, för den skakar, eeehmm creepy!
blå blus-M&Q-50% av 599-->299:-
rött/guld linne-monki-180-->60:-
grå t-shirt-monki-120:-
svart linne-monki-50% av 180 -->90:-
skjorta-H&M-199:-
plånis(rosa)-monki-50% av 80-->40:-

plus lite hårspännen-H&M-58.50:-

det hela skulle gått på 1416.50:-
men med rean blev det 866.50:-

vilken shopping dag!!
nu kommer det snart gäster och jag har på mig mina urslitna nudie-jeans och det nya röda linnet!!
sitter och lyssnar på david bowie, ganska bra faktiskt :P
TACK aloonie för en underbar dag!
jag är en shoppinggurka!
hejsvej alla noll läsare!  ♥

Kommentarer
Postat av: Alina

räknas inte jag som läsare ?! :O

tår i ögat



faaaaan va gött med shoppiiing en mörk winter-dag UNDERBART !! 8)

Alina pussey

2010-01-02 @ 18:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0