yesterday

GOD EFTERMIDDAG. kom hem nån gång vid två idag efter en jätte lyckad kväll och morgon!
gymnasievalet blir nog nacka med bild o formgivning ändå, det verkade bra tror jag.. men jag skulle vilja gå nån annan skola än nacka! vi får väl seeeee...... vi slapp ju iaf vårt eget öppet hus på skuru, hoppas nåra små sexor blev intresserade av vår finfina skola!
när jag kommit hem satte jag mig, korkat nog, vid datan. sen tvingar pappa mig att gå ut med wendy för han ska på fotbolls träning, så när ja kommer hem får jag jätte bråttom då jag ska duscha och fixa mig...
till slut kom vi iaf hem till lussetuss och då fick hon öppna sin present direkt som var från mig, sara, emy, emelie och cornelia; massa godis, kondomer, en sovögonmask, en dildo, massa smycken och ett par trosor!!! :D haha det var roliga reaktioner...
efter lite chips, dipp och drink gick vi ut och körde norsk fylla i snön + snökrig(!)
vi var redan mätta innan middagen men tryckte ändå ner både huvudrätt och dessert! när det sjunkit ner, var det godistime och pictionary!! kl 23.30 började " i know what you did last summer" på 4an, den var inte jääätte läskig men.. haha lussan skrek som en stucken griiis, för att vara lite lugna och glömma gubbar i fiskerock satte vi på en gammal hederlig "familjen flinta" men alla typ somnade efter 15 min så vi gjorde i ordning sängarna och sooooov!
vaknade väl vid 9 då det var ett alarm som var ställt då satte vi oss och åt frukost och snackade lääänge! sen kom jag hem och på den vägen är det...
tog inga kort tyvärr glömde både kudde och kamera!
imorgon ska jag till alooonies house! jag taaaaggar och håller tummarna för att hon vinner match ikväll!!!!!!!
kramellikramkram
lydia.

Kommentarer
Postat av: Lussan

Som jag skrek, haha! Han fickgargubben med kroken var ju läskig och jag var rädd! Vi sov alla som stockar sen i alla fall och vaknade med härligt morgonruffs. Jag vet inte riktigt om jag tackade ordentligt för presenterna också? För om jag inte gjorde det så tack, speciellt för den lila, lavendelluktande dildon, tusen tack! :P

2010-01-29 @ 18:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0