sunshine

HEJ HÅ. vilket underbart väder det har varit idag!! jag blir helt till mig när solen kommer fram och molnen försvinner, men nu är de grått igen, precis i samma stund som ja tänkte ta kort med vädret...
jag är hemma (;)) har vart de ett tag men... sitter med en skål russin och hasselnötter, yamm!
idag har svarta tights, underlinne, vita converse, stor klocka och en jeansskjorta prytt mig, här komma litta pics'
det var det, nu ska jag kasta mig in i en labbrapport om evolutionen... konstigt men så är det! sedan bär det av med buss då ska det tittas på bio, tror de va ja, sara natasha, mikaela, regina o linnéa, det blir nog funfunnyfunfun!
kraom,
lydia

Kommentarer
Postat av: Anonym

juppjupp:)

2010-02-10 @ 16:39:14
Postat av: Anonym

Lycka till med träningen på gymmet idag pussen. // din bästavän Alina

2010-02-11 @ 16:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0