HÄFTIGT

HEMMA DÅ, EFTER EN FAKTISKT GANSKA KORT DAG! Började 12.20 och sluta typ 16.30. Tur att det är chill-lektioner med chill-lärare! Bild är ju jääkligt soft, sen nv med typ sköönaste läraren!! Nej men jag håller med henne, liv, celler, atomer och Big Bang ÄR häftigt! Sen en annan skön lärare, i franska! Lilla hunden på bordet "ni vet som Paris Hilton?!?" Haha, tror jag kommer få en bra tid i Nacka! :)

Fasen asså, är det inte liiite typiskt Sverige att skifta väder sådär hela tiden.. Det var sol imorse, sen regnade det under dagen, sen när man kommer hem igen skiner solen på ordentligt, men kallt som satan! Fi fan!
Annars tänkte jag bjuda på nåt annat konstigt! Nämligen någon annan konstigt profilbilder.. Damn she's HOT! Tyvärr tagna direkt från fb, så de blir lite damp, men njut! Här har vi en tjej som har koll på läääget! Nämligen Sveriges coolaste brud, med kanske världens bästa själsfrände! Puss pårej, du e bäst Amanda!!!

Kommentarer
Postat av: Luuuuring!

LOVE YA! du kan va snyggg duee min superbloggerska!

2010-09-03 @ 09:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0