äntligen!

nu sitter vi här och kollar på film. den är ganska bra faktiskt.
natasha-smsar
olivia- skrattar för filmen :P
alina- hånglar med sin iPhone
sara- smsar också och tappar linnet och sa grattis först av alla till mig!
linnéa- myser i soffan
martina-är hemma :(
jag- bloggar, såklart!
japp så nu är jag äntligen 15, får göra det mesta men någon moppe vill jag inte ha, hehe
änsålänge har jag fått, två hörlurar, en liten choklad grej, konsertbiljetter!!!!, lite pengar :) och en jätte fin kväll och natt
dom ska nämligen sova här! fast inte olivia tror jag :S
http://www.youtube.com/watch?v=7BVvNE78lyc&feature=PlayList&p=57259F41DC4CC2E9&playnext=1&playnext_from=PL&index=48
ett måste att titta på, jag skrattar så jag gråter och jag driver inte... titta titta TITTA!!!
nu gick OLLEPOLLE :( natasha, den galne, tänder ljusoch grillar marshmallows över dom!!  linnéa tar egobilder och skriker av glädje för att dom kanske också får data från skolan, alina läser häntextra eller va den heter där sara är med!
FJOOOWRTIZZ PUUUWWSSAR !!! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

SEEEEEXIG!!!!

2009-12-31 @ 23:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0