63 lika?

OM JAG SKA VARA I SLUSSEN HALV SEX.. Då måste jag ju åka om en timma.. Hmmm.. kommer inte hinna äta hemma! Ska det regna ikväll? Bli kallt? Hmmm. aja det blir nog bra, fast jag tror jag drar in lite senare! Ska till grönan, HOFFMAESTRO, ni vet? Rätt många som ska dit vad jag har hört! Har ingen aning om när ja ska åka, aja jag kommer nån gång och det blir jätte bra! Ska möta upp bla. Filippa, Therese, Josefin och Amanda, tror jag! :))
Har just anmält mitt busskort, och kommer få ett nytt, förmodligen inte + men, jaja!
Idag körde vi brännboll på vår första gympalektion, bild mot musik. Vi var egentligen bättre men så blev det lika? 63 LIKA? Varfööör? Bara för att ja sa feldömt, så fick dom ett poäng extra, annars hade i ju vunnit, förtusan! Haha, men vi är inga dåliga, förlorare/vinnare/likare.. Bara för våran klass är så BÄST! Haha, alla andra sam och natur och skit, näääh! SBML 1, ska det vara!!! :)
Men hoppas vi ses på HOFFE! Säg hej om ni ser mig, TAGGA TILL NUUUUU!!
I typ måndags eller nåt :)

Kommentarer
Postat av: Lydia

haha, jag kommenterar min egen blogg! bara för att jag tycker att min bild är så härlig! :D

puss LYDIA du äär en snyyygggg babe! <3

2010-09-11 @ 19:01:13
URL: http://lydiamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0