totalt misslyckat!

Sörjer i musik, på väg tillbaka hem... Tappade busskortet som jag dessutom hade biljetten i, 750 kr rätt i sjön! Plus 110 kr för bussremsa... Fan! Varför skulle detta hända mig, och just ikväll? Jag suger! Haha, det var väl inte meningen helt enkelt! Kör som en classmate... Känns som i en musikvideo med musik och titta ut ur bussen på alla stockholms tända lysen i olika färger. Se de bekanta byggnaderna bli större ju närmre man kommer, köpcenter efter köpcenter, kyrkan och de vita tjockt målade strecken som säkert ska leda över folk över trafikerade vägar. Förlåt för ett töntigt mobilinlägg, men jag är deprimerad! Och förlåt till Nathalie och ni som väntade, men TACK!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0