rose


VET INTE OM NÅGRA AV ER HANN SE MMS-INLÄGGET? Deet skulle varit två bilder, men det funkade tydligen inte! Slutade som vanligt mycket tidigt och var i forum med Filippa(MYS) i en simpel outfit! Det blev två långärmade tröjor, en ring och ett par guld/glittriga strumpor som jag tänkte kan vara gulligt skympa fram ovenför ett par converse? What about that? Kan bli riktigt snyggt, tror jag! BIGLIKE på mina hyffsat billiga inköp idag!
Orkade inte köra på självutlösare och grejer så det blev i spegeln, sånt händer! + Min tältduk till mittbena som VÄGRADE ligga ordentligt och ta åt sig av hårsprayet!

Jag mår inte så himla bra, känner jag.. JÄTTEtrött med en ful huvudverk och massa crap..
Aja! Jag hoppas att ni mår MUCHO bättre!

Laterooo

Kommentarer
Postat av: ida

hej lydia jag undrar om din kompis sara har blogg och vad heter den i sånna fall?

2010-09-21 @ 07:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0