Fanfanfan och fan!

Fanfanfan och fan! Min data har pajjat så jag kanske blir av med alla bilder och sånt! Men vi ska skicka in den till apple och se om de kan fixa det! Annars är jag av med ALLT! Skit! Blir utan den i 2-3 veckor... Det är verkligen inte min månad det här! Allt bara skiter sig runt om mig! Plus att internet hemma inte heller funkar! VARFÖR? Så jävla jobbigt allt blev! Jag är en oturs- gubbe! Gitarren saknar fortforande en sträng, också! Haha håll er undan, tak lås falla när jag är i närheten ;) Annars har dagen varit kort och skön! Ska väl göra lite läxor idag, för en gångs skull! Matte och franska tror jag! :D Ha det bra, hoppas att ni inte har det lika pissigt som jag! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0