Estethororna presenteraaaaar...

TJENARE ALLA COOLA KATTER! Ser man på(igen)! Mammi kirra internet så här sitter jag, överlycklig med ett (såklart) dött fb framför mig... MEN ändååå! Så jäkla frustrerande utan internet!! Men man ska inte klaga, nu när jag har det! :)) Hade vart f1 surt att ENDAST mobilblogga i ett antal dagar! Trist!
Jag har inga bilder från idag en jag ska kolla i gamla arkivet här på datan om jag har nåt kul ;)

Igen jag vet! Men den är såååå snygg!


Vi estethoror i ettan på NG presenterar den officiella tuttdagen! Det är bara att joina evenemanget och imorgon komma i kanske liite mer än vanligt urringade tröjor, gäller fruntimmer och the opposite! Det är absolut inget som någon är tvungen till, det var bara något "kul" vi (Josefin, jag och Filippa) kom på när en viss liten filifjonka hade en riktigt het urringning! Det blev lite snäll mobbing, men vadå? Det var ju inget att skämmas över? ;)

Aja, jag ska snart sätta mig med mammi och kolla på IDOL!! Btw tog det typ flera timmar (bokstavligen) för mig att skriva detta! Datorn är så fruktansvärt seg plus att jag har gjort assa saker mellan.. :D
Ha en fin kväll och önska mig lycka i livet för det lär behövas efter allt skit som hänt, hahaa...
Lateroooo 

Kommentarer
Postat av: Floppi

Hahahah! En viss filifjonkan! Älska dig! Urringning tomorwwowwwww!!!

2010-09-14 @ 20:53:19
URL: http://maviemonmonmonde.blogg.se/
Postat av: Rebeckham

fina bilder ^^,

2010-09-16 @ 22:06:21
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0