entertain me

ATT VI FICK NJUTA AV EN SÅ FIN DAG IDAG. Kall dock, men solen sken! Jag, Jossefin och Ida började vår shoppingtur från T-centralen mot Hötorget. Därifrån vände vi och gick ner i kylan mot Stureplan, vidare en bit och stannade för att luncha på Riche. Satt på bästa bordet, såklart och plötsligt. Stiger Sofi Fahrman in. Snygg som vanligt. Kramar pappa i hovmästarpulpeten. Ställer sig och skrattar med två damer i 30årsåldern bordet bredvid. "Det här är min dotter, Lydia, som läste din bok" förvånar pappa, kanske både mig och Sofi. Vi skakade hand och presenterade oss! Det kändes bra för mig kan jag säga!
Vi smaskar i oss vår mat och rensar tänderna och packar vårt pick och pack och gick. Härifrån fortsatte vår långa shoppingtur som rundades av vid halv sex tiden. Tur det, fem timmars shopping tog på krafterna, både psykiskt och fysiskt. Shoppingkassar och mensverk hjälpte inte situationen.
Vad som shoppades kan ju vara lite spännande.. Eller? Tänker nämligen inte skriva, haha! Ojojoj, det nästan kryper i fingrarna, eller hur? Imorgon slänger jag in bilder! Från gårdagens och dagens shopping! Intressant!
Men snälla rädda mig kväll.. Jag behöver some entertaining.. Sittligger i soffan med uppknäppta byxor och en stor kofta..

Kommentarer
Postat av: Josseposse

va coola bilderna blev! duktig fotograf! :D <3

2010-10-16 @ 19:44:41
URL: http://chan3l.blogg.se/
Postat av: Josseposse

men fuck, varför ler jag så jävla snett för?? :P

2010-10-16 @ 19:46:49
URL: http://chan3l.blogg.se/
Postat av: sirrraaaaaaaaaaaaaaan yeah

mors kors va mys! nästa gång släng i väg ett sms va va så man kan joina! :D

2010-10-17 @ 12:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0