withered flower

DET FINNS INGEN INSPIRATION. Ingen passion, ingen lycka eller mening. Jag tror jag ska ta en bloggpaus. Inget jag lägger upp eller skriver betyder något. Jag vill att folk ska läsa min blogg för att bli inspirerade eller för att de är nyfikna. Inte för att jag lägger upp en länk för publicitet. Ingen bryr sig, klickar och kryssar. Så, nöjd? En fler besökare.. Varsågod. Tack, det har hjälpt mig att fortsätta.. Men sista tiden har känts så hopplös och tråkig i bloggen. Jag vet, men vill ha tips och råd. Innan kunde jag titta in på min egen blogg flera gånger för att jag var så nöjd. Nu klarar jag knappt av förhandsgranskning. Vad har hänt. Min blogg-gnista har blåst iväg med den nya årstiden. Kanske att jag tappar lusten när när statistiken då och då är lägre an vanligt, att jag ytterst sällan har kommentarer.
Jag vill kunna se min blogg som en annans spännande. Som att jag inte vet vad som står, kunna läsa titta och inspireras av mig själv. Vara stolt över vad jag åstadkommit på några rader och i en bild eller flera. Var finns lusten? Var kan jag hämta tillbaka den? Jag vill så gärna, det är ett av mina intressen, har blivit i alla fall.
Jag vill ha en modern design med en imponerande header. Förvånande rubriker, spännande innehåll och vackra bilder. Ett fint och läsbart typsnitt.
Vi får se när det hoppar in ett inlägg. Helst av allt vill jag byta namn på bloggen också. Det blir till att se helt enkelt. Kommer kanske kännas tomt, men som sagt. Jag behöver en paus, ta nya krafter och det hela kanske slutar med att jag skapar en helt ny.
Senare.

Kommentarer
Postat av: Inspirerad

Jag tycker absolut inte att du ska skriva, jag följer din blogg å tycker det den är jättebra, läser den varje dag!:)



Fortsätt skriv!!:)

2010-10-23 @ 17:04:31
Postat av: Josseposse

Inte slutaa! :(



Fett fina bilder!! :D

2010-10-23 @ 17:10:47
URL: http://chan3l.blogg.se/
Postat av: amanda

Sluta inte att blogga!

2010-10-23 @ 18:18:16
Postat av: Elsa f

LYDIA! DU SLUTAR IINNTTEE BLOGGA



jag läser varje dag och du skriver jätteroligt och tar superfina bilder så bara ovärt att sluta!!!

lägg upp lite musik eller nåt? men snälla sluta inte blogga

puss från din Torquay kompis

2010-10-23 @ 20:00:37
URL: http://polsekorv.blogg.se/
Postat av: Anonym

neeej min blogg heter nu Tilkingdomcome.blogg.se och inte polsekorv haha

puss elsa

2010-10-23 @ 20:01:05
Postat av: ida

noooooo lydzzzz! jag har ju precis börjat! hahaha ;)

men fortsätt skriv vafan!

2010-10-25 @ 13:42:02
URL: http://coolabrudar.blogg.se/
Postat av: ida

hehen skrev fel, det är coolabrudar.devote.se! ;)

sluta inte! :)

2010-10-25 @ 13:43:06
URL: http://coolabrudar.devote.se
Postat av: Pandii

jaa tihi taack :D å luta inte vafaan :(

2010-10-29 @ 20:32:09
URL: http://amandathepanda.blogg.se/
Postat av: elin

Hon tackar! :)

Fina bilder själv (:

2010-11-01 @ 17:20:33
URL: http://ensamtjejkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0