kanelbulle

NI VISSTE VÄL ATT DET ÄR KANELBULLEN DAG? Om inte, så vet ni det nu! Grattis!!
Det blev inget besök i Skuru idag, tyvärr.. Vi orkade typ inte, hehe eller nåt. Men jag satt kvar i skolan idag och pluggade lite till vårt biologiprov imorgon, duktig! Kom två tjejer som bjöd på RedBull också, najs!
Sen drog jag till Sickla och langa upp 1500 svenska riksdaler på disken, gissa vad? GYMKORT FÖFAAAN!! Tufft, om jag får säga det själv! Halvår på Friskis och svettas, hehe, fyndigt.. Sen kolla jag runt lite och hittade min klänning som jag har letat efter! Eller letat och letat, men velat ha! Från Åhléns, blå sammet! Jättefiiin! Hemma nu, och vad som finns på min "att göra"- lista, är ENDAST plugg, inget facebookande eller så.. Nej, plugga, koncentration nu. Tack och hej leverpastej (äckligt)
fram
bak
Btw. Favoritlåt just nu: Paper Aeroplane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0