tror att nedräkningen är fel!

IDAG HAR det varit filminspelning. Ja, jag fick mig ett och många fler goda skratt iaf :D
Jag är så sjuuukt hungrig!!! Orkar inte gå och ta fram massa grejer! Jaja..
Jo, en lite sådär halvrolig grej om man är lite trött; jag sitter och skriver min uppsats och tycker att detstår vääldigt mycket "kvinnor" och "män" så jag sökte på synonymer och ja, resultatet:
Ja, jag och några andra hade iaf kul då! Testa du med! Det är bara skriva nåt ord, högerklicka och hålla musen över synonymer.
Annars så var följande min dresscode..
Nej, det hörde till filmningen.. Jag ser ut som om jag harr snopp plus att det ser ut som fett som hänger över byxan... Men det kanske var mening? Eller?
Nej men jag hade någon svart tunika, tights och en blommig kavaj/jacka och ett halsband med en liten spegel på !
Nu är det musikhistoria som gäller!!!

Vet frågorna :) Tackii

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0