muterade getingar och pokémonkort

JEPP NI såg rätt, pokémonkort... Det låg på marken, ett fire-energi!! Blev fett taggad att ta upp det men, tänk om nån skulle se mig ta deras kort då skulle jag inte vara mästare längre!! För då skulle de inte tycka jag var lika awsome längre?? Tur att jag bara tittade på det. Men jag kunde se från håll att det cirkulerade runt där och ropade till Amanda " Shiiit ett pokémonkort!!!!!".
Nu sitter jag här, efter en shoppingkväll och lång kvällsprommenad med min egna lilla rubin, Amanda! Vi satt i forum och käkade och snackade till typ strax efter åtta, sen tog vi bussen till ektorp (trots att det var "vår" buss) och så gick vi väääärsta sköna omvägen hem! Shitt vad jag gillar bara skitsnack! Det är så himla skönt att ha någon man verkligen kan snacka med fast man säger egentligen ingenting!!
Har tagit lite bilder men de har jag inte laddat in! De kanske kommer imorn eller nåt :)
Detta var en tröja jag gärna hade velat haft men den var schlut! :(
Så jag köpte den här istället! :)
Jäääätte skön OCH snygg förstås!! Införskaffades även present till Emelie, och två nagellack pour moi!
Nu ska jag sova..
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0