vem vill vara normal när man kan vara sig själv

HEJ OCH HALLÅ. Jag bet mig just i kinden, vilket gör jäääkligt ont för det blev typ värsta jacket.. :(
Juste! När jag var i staden (i fredags) så skulle vi in på buttericks, och utan för sitter alltid en gubbe och spelar gitarr och sjunger.. Jag tänkte att det är min reservplan! Hahaaa, musikant utanför nån halvvidrig butik :)
Men nu är det så att jag ska beställa en uuuunderbar väska från chicy.se, det blir 819 kr med frakt!! Det är ju änå en väska, så det får kosta, plus att jag är i nöd av en!!
Den har axelrem också!! :) Ser ganska ful ut här men.. det är för den ser så glansig ut, nush!
Ska fixa lite med kläder och mojjenger till imorn: friidrott och övernattnings mys med tjejerna i klassen hos Emelie!!!!! Fett taggad!!
Måste klippa lite i en tröja, fixa cykeln, vi ska cykla till björknäs ip imorn, jag och Amanda!! Kommer bli fett varmt!! Så ska jag packa lite till kvällen!
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0