massa redigerande

HAR VART hemma hela dan och försökt göra klart den här jävla brohistorian, det går inte framåt riktigt känner jag, ser jag.
Alina kom ett tag och vi diskuterade lite om hennes gymnasieval över en liten kaffe och nu är det bestämt! Jag är stolt över dig min kvinna!
hehe, ja vet alla är helt olika redigerade, men ja, de e fint!
Jag har en liten textremsa som sitter på hjärnan och jag sjunger det omochom igen:

What day is it?
And in what month
This clock never seemed so alive.

Det är gaalet!
Eeehm, hmm, ööööh nu är frågellifrågan om jag ska koncentrera mig på att göra klar plugget eller om jag ska gå och lägga mig och läsa lite.. Det var längesedan jag lade mig tidigt och bara läste..
Ääääh jag vetefAn
Måste kila!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0