att titta ner, är tecken på underlägsenhet

JAG ÄR nog den gladaste i världen!! Så mycket beröm och komplimanger jag har fått idag!! Aaaaaaah!! Tack alla såååå jätte mycket, om ni bara visste vad jag uppskattar det!
Det var musikuppspel, gick hur bra som helst. Själv kändes det som om jag sjöng lite.. eller ja, jag hörde inte mig själv så jag visste inte, men det var just det! Att jag inte hörde så jag visste inte, men det var bara att kötta på!! Men det var tydligen bra då jag fick all denna beröm! Helt underbart att höra :)
Sen efter spelade jag upp har Karl vad jag tänkt på vårkonserten! Haha, hemliiiiis :) Han sa typ att det egentligen var överkurs att spela och sjunga samtidigt och typ att jag hade en fin stämma och blablabla :D Hahahaha !!
Äter päron, ska fixa naglarna(!), kanske börja på NO-loggboken, så har jag lite gjort, sköönt! Jag har ändå inget att göra, men ändå så mycket. Som jag tänkte när jag klev innanför dörren, rabblade upp för mig själv vad jag skulle göra nu, shitt vad mycket jag har att göra men egentligen ingenting. Men det är småsaker som jag inte behöver göra, mer som är kul, hehe.
Det är helt galet! Klockan är typ snart sju, men det är ljust som klockan tolv!
Imorgon är det första utegympan för i år! Skuru IP, nära och bra! 10 min?
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0