var ligger 7eleven

DET ÄR skönt att känna så här på rumpan / mandis- fredag kväll
Helt bortom fläkten / mandis- fredag kväll
Om man behöver bajsa så ska man bajsa! / pappa nu inatt? 
"Vet ni var 7eleven ligger?" "Nej, inte riktigt" "Okej, men då kanske ni inte ska gå dit, ni kanske inte hinner." 7eleven låg precis bredvid?- lördag eftermiddag, innan grease
Det var lite annorlunda meningar som ja fått höra av min omgivning nu i helgen!
En annan konstig sak, eller de va en liten ord-tabbe av mig. När vi åkte skidor i onsdags så skulle vi åka ner för nån backe, jag läste snabbt på skylten och tänkte inte igenom vad jag läst innan det kom ut ur munnen, resultatet blev; kan vi inte ta rövslicken då? Lussan fick sig ett gott skratt iaf, du ska vara glad nu, jag förlängde ditt liv där! MEN så tokigt det kan bli, va? Hah!
Nu ska jag avsluta databesöket, läsa en snutt i FREDAG (expressens bilaga, eller va de heter)
Sen är det god natt
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0