tjugoettfyrtiofyra

HEJ O HALLÅ, sista tiden har jag inte vart så duktig på att skriva, men fan va trött jag har vart! Från att jag kom hem tills att jag åkte och tränade typ vid halvsju satt jag på en och samma stol typ hela tiden, helt still, helt tyst, helt själv. Okej jag hade väl lite musik, datan och gitarren men ändå. Nu är jag trött och vill bara sova!
Imorgon är det 45 min avdrag på sovmorgonen pågrundav EMELIE och CORNELIA! De ska ha nån himla gympa i nacka simhall, jag är ganska otaggad, om jag ska vara ärlig!
På lilla burken rullar hockey!! BIF-DIF (3-4)!! Woho!
Jag och NATASHA har bestämt att vi nån helg kör nörd-tema! Vi ska spela TVSPEL!! Jäklar! Jag rånar broderns spel, så köttar vi, typ cod :)! TaggtaggTAGG ;)
Sötnoos vän! Lycka till i handbollis! Jag glömmer aldrig att du är skyldig mig 120kr :)

Kommentarer
Postat av: Alina

Fyy osmickrande bild :P

ses nästa vecka älskling <3

2010-03-18 @ 22:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0