skottarn

JAG KOM just in från ca 2 timmars skottning(!) Min rumpa är helt avdomnad och ryggen död, men det blev fint på altanen iaf! Jag gick upp strax efter ett imorse och följde med mamma på en promenix, direkt efter det började jag skotta och nu sitter jag framför brasan och värmer min stackars rumpa. Hungrig är jag också.
Det är ganska otroligt, vi har inga läxor denna vecka, bara engelska-nationella på tisdag.
Imorn ska jag och ALINA åka till forum och stan för att kolla skidkläder till mig, Romme på onsdag nämligen! Det ska bli roligt tycker jag, fast jag har inte åkt någonting sedan förra året. Det lär bli lite vingligt ;)
Det kommer bilder från igår men jag har ju haft lite fullt upp om man säger så...
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0