ÖVERDRIVER

GODKVÄLL/NATT
Kom hem från Alinus, vi titta lite p åfilm och vandrade i mörkret! Romantiskt värre ;)
Nu är det så att jag har fått som en liten töntig vana att om jag har vart hos någon så skriver jag ett sms till den medan jag är på väg hem, det är ett väldigt överdrivet sms men kul är det ändå, detta skickas iväg när jag klivit innanför dörren, det kan se ut så här:
Alinaalouu
27-mar-2010 00:38
Tvungen att slå mig i ansiktet för att inte somna
Kör slalom i bajsbacken
Bilar passerar
Har svårt att urskilja vad som är måne eller gatulampa
Fryser en aning, men iPoden räddar mig
Bara en tidsfråga innan den dör
Mötte sofia
Höll på att landa ute på gatan, men lyckades sätta foten i rätt riktning
Trottoaren är grusig och hal
Måste kissa
Började tänka på katter, vetefan varför
Oh, snart hemma ju
Ska bara leta fram nyckeln min
Vill ju inte väcka hela skuru med dunkellidunk
Det snurrar i min skalle
I min ensamhet går jag och småfnittrar
Det är förhärligt att vara trött ändå
Höll på att missa huset
Snubbla lite
In med nyckeln, vrid om, kliv in
Av med kläder
Godnatt <3
Ps. min iPod dog nu
Det här betyder ungefär; Jag är hemma nu, tack för ikväll!
Man skulle kunna tro lite vad som helst, men ja har aldrig vart så trött!!
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0