fåglarna sjunger in sommaren

ETER LITE skorpa och apelsin och dricker apelsinjuice och smoothie. Fin start på helgen, plus massa bilder från vårsolen! Jag riktigt njuter av värmen och ljuset från den!

Min och AMANDAS kjolar börjar likna just, kjolar nu! Hon gör en lila med dragkedja och jag en mörkblå med knappar. Surprising att vi gör likadana grejer? Haha, .

Ååh jag vill att det ska vara riktig vår nu, utan snö, torra gator och trottoarer, sopbilen på vägen, små blommor växer färgglatt ur jorden, fåglarna som sjunger in sommaren, allmänt gladare människor, vårskor(visserligen har jag haft tygskor hela vintern, men ändå), halsduken byts ut mot en tunn sjal, dunjackan packas ner och kanske kan man få lite färg på den vintervita huden.

Imorgon ska jag försöka få med någon att åka till alpingaraget typ, har fortfarande inga skidkläder, och jag åker till ROMME på onsdag nästa vecka, hur ska detta gå?
Sedan är det mys med AMANDA och SARA, schlager-lördag, haha!!! Asgrymt i fjol.

Här bjuder jag på lite underhållande bilder jag tog när jag kom hem.


Dock väldigt oseriös med solglasögon bilderna :)
TREVLIG HELG

PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0