den där tjejen?

HALLI o HALLU! Jag är hungrig som få med en huvudverk som få!
Den ljust bruna guran vilar sig i mitt knä och en tom smoothie-flaska står ensamt bredvid mig. Väskan ligger slarvigt slängt på det slitna köksbordet med en vit kulör som gör sig sällskap med en pappersrulle och min antika telefon.
Oj, vad jag är duktig på miljöbeskrivning... nä. Gaha :P
Nej men fan vilken wasted dag idag asså! Det kändes inte som om vi gjorde nåt, vilket iof är skönt men då skulle man lika gärna kunna va hemma ju! Matte-lektionen gick ut på att springa ut och in för att nån löst ut brandlarmet? Två gånger (!) Den lektionen lyckades jag göra typ två tal tror jag? Nej, men mitt huvud var helt sajk! Efter att jag försökt kolla i kors (och lyckats) blev jag helt jäkla snurrig! Var tvungen att ta lite luft, hahaa, okoncentrerad lektion för min del! Men det var ganska kul ändå.
Fick bra resultat på franska provet! :) lite sämre på svenska nationella :( Urk jag kommer inte kunna höja mig i slutbetyg! Hejdå scenen ;)
Hoppas det gått bra för alla andra nior i Sveden!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0