dålig uppdatering, ja vet...

KOM HEM från SARA nyss, haha helskinnad, varken våldtagen eller rånad, så det är lugnt, SARA och JOSEFIN, sov gott ni!
Jag sitter och borstar tänderna, men det går inte så bra, för jag är inne på datan :)

Så det blev Anna Bergendahls som får representera Sverige i Oslo... Det blir nog bra, så slipper ALINA ta livet av sig (var hos henne ett tag idag och lördagsmyste lite, GÖTT) tror att snygg-saade hade gått ganska långt om han hade vunnit.


Om vi kollade på melodifestival-finalen? Oja! Med egna danser och roligheter! Ur mumsig mat blev det också, haha nu äter jag tzatziki också.. Jag börjar bli bra på att äta fler saker nu, åt typ inget när jag va liten, de var typ köttbullar och makaroner, VARJE DAG (!)
Lite bilder från kvällen kommer imorn, eller idag :P

Nu ska jag iaf sova

GODNATT ZzZzzZzzZzz

Pssst. Tack för lånet av klänningen ALINA, den är underbar! Dssst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0