yellow

DET BLEV INGE MISS LI.. Det åskade och spöregnade, vi visste inte att det skulle pricka upp. Jag tänkte att vi kunde köra hemmakväll hos mig, med käk och TVmys..
Det visade sig att Alina var fetpå! Men Amanda ville gå.. Vet inte om hon gjorde det? Hon är så söt. Men iaf, vi blev inställda på hemmamys så när himlen typ blev blå.. då vart jag lite ambivalent, men det blev hemma ändå. Alina kom hit, vi gick en runda med Wendy och kom hem vrålhungriga. Som tur är står pappa och brassar Pasta Carbonara! Fett och mys, igen ;)

Lackade på lite nagelstärkare och mitt nya gula nagellack.. Lacket tog ju dock timmar att torka så det pajjades lite, jag är inte den som är tålig att INTE använda händerna, man kan ju för fan inte ens sätta på sig skorna utan att naglarna får ett nytt mönster!

Imorgon är det kungabröllop då! Inte för att jag är "ååååh kunga familjen in my heart, jag har en bild på dom över min säng och ber en bön för dom varje kväll" men det vore ju rätt fräckt att se imorgon! Hur ofta händer det? Man kan ju tänka att det bara är ett vanligt bröllop, men det ÄR det ju inte? Men, visst kan jag hålla med om att det är liite för mycket ståhejj med allt.. Jaja, de har gjort det fint i staden iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0