räknar timmar

SY DITT, TVÄTTA DATT, HITTA DET.. Blablablaaa! Ja, precis som det ska vara innan en resa. Men det lönar sig, tre förhoppningsvis underbara veckor i England, Torquay! Med Amanda, Emelie och Klara, weeeeiiiee!

Hoppas det inte blir nåt stiff typ att man ska säga Sir och Mrs lalala! Det vore lite halvobekvämt...

Jag har inte packat klart, allt är inte tvättat, eller genomtänkt på nåt sätt. Hur ska allt sluta?

Jag kommer nog inte ha tillgång till Internet nu under resan men OM så ska ni få höra smaskigheter så det är bara att hålla utkik hela tiden! När jag kommer till Sverige lovar jag massvis med bilder och ännu mer text!

Jag vill inte komma tillbaka till noll besökare! ;)

Nu måste jag packa klart!!! Hahaa, jag är LAT!

Ha det bäst och glöm inte att titta då och då!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0