guest blogger

HALOJ I STUGAN!
nu äre en gästbloggare i farten..jag kommer inte att nämna namn. så var det sagt.
Lydia som brukar skriva her ska försöka sova nu medans vi väntar på att ett klipp ska ladda på datan. vi har haft lite youtube-marathon och kollat små favoriter blandannat klippet nedanför.
tidigare idag hade vi bestämt att vi skulle träffas efter att jag kommit hem från hemlig plats. jag ringde och sa att ja skulle duscha och sedan cykla hit. jag somnade SÅKLART.
men Lydia tog ingen skada eftersom hon är van vid att jag frsover mig när vi bestämmer tider..tur tur.


kvällens små mat-intag har varit godisrem, jorgubbar, mumsmums, lasagne och mango!
INTE ILLA PINKAT, må jag säga. nu ska vi se klart det laddade programmet och sedan sussa ljupt i hennes 140säng.
kram kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0