tomorrow is a beautiful word

DET BLEV EN HEMMADAG till för mig. Jag mår visserligen enormt mycket bättre, men det blir lite av en uppfrisknar-dag! Ska vara ute mycket och få i mig vitaminer som solen ger ut! Jag satt inne hela dagen igår så jag märkte att jag inte blev bättre av det precis.. Japp en utedag helt enkelt.

Fick faktiskt en läsarfråga igår angående de hjärtformade solglasögonen, frågan var, var man köper dessa coolingar!

Jo, det är H&M!! Jag har letat i butik men inte hittat, de finns dock att beställa från deras sida och hittas här!
Endast 69.50 svenska riksdaler får du dessa för! Haha känner mig som värsta försäljaren!
Men ta inte slut på dem! Jag vill ocks hinna beställa ett par!

Är inne på min gamla dator och är lite tvungen att lägga upp någon ful gamal bild på mig. Här kommer lite randoms, ganska fiina, varsågoda...


Snuva blir ju inte bättre av att gråta, fan vad jag kommer sakna er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0