feeeeeeeeeest

SKOJJA BARA.. No party här not! Fast.. jo lite (bus)! Svensk falukorv som musik + annat, jordgubbar och Alina-blondering. Det blev.. fint! Lite wierd men det blir bättre och man vänjer sig säkert! Jag är inte sååå bra på att färga andras hår! Andra gången gillt kanske.. hehee.

Åkte tidigt imorse på en MQ-REA där fyndades två tunikor i olika mönster och ett par bb-trosor! Allt för 387 svenska riksdageler!

Sen var det ta sitt pickochpack, cykla hem göra nytt pickochpack och ta bussen mot slussen för lite matshopping!

In mot Hellasgården, lägga sig på en brygga för att sedan gå till en annan brygga för att sedan gå till klippan för att sedan gå tillbaka till den första bryggan för att änderna (fem stycken) attackerade oss! Efter lite solning blev det ett dopp i det röda! Kallt som tusan!

Där satt vi.. Med godis, varsin sodastream, tre torra mini-baguetter, ett paket torr (plastig) färdighyvlad ost, tre kanelbullar och en halvhalv vattenmellon som delades av mig utan andra redskap än mina händer och fötter, urk, splosh! Vattenmelon över heela bryggan, nästan.
Det var iallafall sjukt trevlig och roligt och stekigt på alla sätt och vis!

Alina sitter på undervåningen (?) och spelar låtar med gitarr (såklart) från mitt lilla blå häfte (a) Hahaa..

Ikväll blir det grill med forna 9a1! Jätte mysigt, hoppas alla kan komma och att det inte blir allt förmycket spektakel!

Later solbrända kissar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0