det kryper i kroppen

IMORGON BÄR DET AV TILL någon snilleaffär för att köpa en dator till mig med pappiiiii! En alldeles egen! Helst Mac.. Yeee

Spejsat värre!
Det blir litta gäster på kvällen, vuxna bara men.. Jag är ju också, vuxen!

Whaa, jag känner mig totelly dampig! För allt är lite halvcp.. Vill bara komma iväg till Torquay! OTÅLIG SOM FAN!

Juste, bikiniöverdelen med dragkedja som jag köpte idag, det var den jag höll på att dampa sönder för någon vecka sedan för att jag inte hittade! Så såg Emelie den ligga på golvet bland alla provade kläder, hahaa! Fast den var 42, jag skämms att jag KAN ha den.. Emelie: Shiitt! Du måste ha jätte stora bröst!! :O. Hah!

Later goingar.

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-19 @ 08:54:56
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0