lite småbränd på ryggen

JAG, MAMMA, MORMOR OCH HUNDARNA HAR LEGAT PÅ HUNNABADET MEST HELA DAN' Det är såå mycket skönare att ligga på stranden där det blåser än att ligga uppe vid stugan där det är vindstilla, ja fy, svetten rinner!
Tog en lång dusch med kallt vatten och två omgångar shampoo, om någon undrade! Det var skönt och nu sitter jag i en tokig mittbena! Den kan va fin när den är fixad men den håller sig aldrig på plats! En dag i mittbena, den kan bli rolig för de runt omkring mig, och för mig när jag kommer till en spegel! Hah!
Lyckades sätta mig på mina solisar nyss.. Trist.. Jag gillade dem! JAG HAR FLERA!
Hoppas ni har haft en lika strålande dag som jag och fått er lite brunbrända ben och ytterligare några fräknar på nästippen.
ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0