raggar-träff?

MEN ALLVARLIGT, LÄS HELA. Dagen har rullat på som den ska' Trögstartad morgon med för många timmar tillbringade i sängen med förbjudet godis. Macedonken till lunch. Jo, det blev en sallad, jag kan inte ta en fet köttsemla efter småsnask, låter väl liite märkligt, men naj, det var inte vad jag kände för!
Städning, packning, kortspelande och ploppspelande plus en finfin middag mot senare timmar.
Efter det bar det ner till vad vi trodde var en raggar-träff på stranden? Mellbys raggar-pöjkar (gubbar med deras flammor) i sina raggar-kärror, ah fyfan, det är tufft. Så kommer man ner till stranden i halv solnedgång, men.. Tomt var det? Attans vi missade dom! Jag som hade med mig fina kameran och allt.. Men den kunde användas till andra vyer..
Ja, där stod vi, låg vi, kröp och krälade i den mjuka sanden tillsammans med raggarnas spott och snäckornas vassa kanter. Riktigt kråmade oss framför kameran, självutlösare, "du får fota mig!" och "ta när jag gör så här, här ta kameran!". Ja, men ni kan ju föreställa er, två fotogeniska flickor som veeerkligen VILL få sådana dära urläckra bilder att skryta med, sådana som man bara ser andra ta och man aldrig lyckas med själv!
*Alina somnade nog nu*
Trots att kyliga vindar rev i våra bara ben och människor som tittade undrande, fortsatte vi. Inget, nej INGET kunde stoppa flickorna när kameran låg i deras händer och de bara kommer på nya idéer mest hela tiden. Nerifrån, uppifrån, mellan armarna, genom händerna, i ninja-ställning, yoga-pose, brygga, you name it! Vi gjorde allt från hopp till dans och lite till..
Men förhoppningsvis visar jag bilder imorgon så ska jag försöka sova nu!!
Och, godnatters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0