i have been doing nothing for such a long time

GODMORGON, tänkte jag skriva och det gjorde jag också.. Tänkte inte riktigt på vad klockan var och todde att jag just gått upp. Men naj! Det var ett tag sedan men jag har suttit och gjort precis samma sak sedan jag vaknade med avbrott för frukost. Facebook. Det är ju så jäkla mycket bilder från resan och än har jag inte sett alla!
Lydia märkte att det var sol ute och beslöt sig för att gå ut och sätta sig. Uuuunderbart med sol och värme! Love it!
Jag har tagit så fruktansvärt många bilder med webbkameran så den säger nästan "ta det lyyyyngt nu!" när jag trycker på den :)
Här kommar då lite av dessa bilder när jag "spelar seriös". Njuuuut!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: sara

helt klart PINK! ;)

2010-07-18 @ 16:09:39
URL: http://sarasvenssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0