helt, ensam

JAG BLEV LÄMNAD AV MINA KÄRA VÄNNER IDAG. Linnéa åkte väl kvart i tre och Alina tjugo över. Lämnad i regnet utan någon att spela kort med. Lämnad av mormor, mamma och hundarna för dom ska ut och bajsa. Själv med en dator och kass musik på radion, nej fan nu ska den av! Började spela in en sketen video som sa allt jag redan skrivit plus att jag hade musik på datorn så det blev jätte konstigt, får bli någon annan, någon annan gång! Nu är dom hemma igen och Wendy hoppa upp i mitt knä, typ.
Vi posar glatt.
Jag och Wendy hälsar Alina en trygg och trevlig tågresa, hoppas att Linnéa är hemma nu och alla andra en fortsatt trevlig fredag. Gör det bästa av situationen och vädret.

Kommentarer
Postat av: Isabell

sv; tack så jättejättemkt! :$ Men själv är jag inte riktigt nöjd med headern haha :/ Jag tycker därimot att din header är skitcool! Och du har en jättgullig hund också :) haha

2010-07-30 @ 16:54:13
URL: http://issahs.blogg.se/
Postat av: michelle

lydia du e såå himla söt!

2010-07-30 @ 18:59:40
URL: http://mitzelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0