bok-tips!

SITTER MED EN COLAFLASKA I MUNNEN. Eller jag ska inte ljuga, den åt jag upp. Kunde inte sova inatt (den som va), kan väl ha vart för att ja vaknade ett på eftermiddagen igår och sen på kvällen försöker lägga mig vid tio-elva. Låg och skruvade och hade mig, tog tillslut upp min bok med mobil som lampa (mamma sov), läste några tio-tal sidor ur Denise Rudbergs O.S.A. Boken lästes ut när jag vaknat vid tio-tiden. Det var tredje boken i en triologi, den första heter Väninnan och andra Storlek 37. Definitivt tre böcker jag rekommenderar till er som gillar sköna hängmatts-chick-litt böcker. De finns i pocket vilket gör det enkelt att läsa. De är rätt långa på ca 300- kan ha vart 500 sidor.
Innan dessa läste jag hennes tre Tillsammans-böcker som var heeelt underbara! Kanske riktakt mot liite yngre än de jag nämnde innan.
'
Min pappa jobbar på restaurang som hovmästare (tar emot gäster och visar dem till borden osv.) Denise är lite av en stammis på både restaurangen mamma och pappa jobbar på. Men iaf, pappa är ganska social av sig och berättade en dag, när hon skulle äta, att jag älskade hennes böcker, då lovade hon mig hennes senaste bok signerad. Hon höll på med den och den blev väl klar för någon månad sedan och när jag kom hem från Torquay låg den och väntade på mig!! Nu är den hemma i Stockholm och ska börjas läsas direkt!! Den heter Baristas. Hoppas på ännu en lyckad bok!! :)
'
Jag har införskaffat mig Augusti-nummret av ELLE idag. Lite att läsa på tåget hem imorgon!!
'
Annars tänkte jag bara berätta att jag kommit över mina komplex....

Heeejdå!

Kommentarer
Postat av: Dona

Dom här bilderna var ju mycket snyggate än dina andra haha ;)

2010-08-02 @ 18:10:30
URL: http://andreaspluto.blogg.se/
Postat av: johannapanna

åh den bokserien är så grymt bra! :D

2010-08-03 @ 20:10:02
URL: http://typjohannas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0