små bokstäver

sitter med wendy i soffan och kollar på olycksfågeln en film baserad på camilla läckbergs bok. förra veckan var det också en, den var i två delar en på fredagen och en på lördagen, vet inte om den här också är det. dom är riktigt spännande faktiskt! pappa och björn sitter i varsin fåtölj och följer filmen med stora ögon.
efter det rullar oceans twelve.. en actionthriller med lite komedi säger pappi! med brad pitt, george clooney, julia roberts och andra heta superskådisar! :)))))
igår när jag hade skrivit inlägget 2010 here we come, bad jag pappa läsa igenom det, så fortsatte han läsa och så började han rätta vad jag skrev, då tog jag datan ifrån honom, min data. hehe.. jag ville bara att han skulle läsa igenom, inte rätta. då sa han att jag hade missat massa stora bokstäver, om jag hade börjat med stora bokstäver skulle jag ha det överallt där det skulle vara och inte bara på några ställen... i en blogg kan man ha små bokstäver bara för det kan störa om man har stora ibland, har man små flyter det bara på, sa han.
så det är vad jag kör på, små bokstäver
idag hände inget, jag har bara varit hemma och läst, varit datanörd, som vanligt :P
imorgon ska alina komma hit 10.00 då ska vi ta kristinedahlsrundan med wendy(så jag måste lägga mig i tid ikväll, tidig uppstigning), sen går vi hem till våra hem och fixar oss, sen drar vi till forum och fikar och shoppar!!
sedan ska vi ha gäster, mammas gamla kompisar(inte som är gamla i åldern utan dom har varit kompisar länge) med barn och grejer
det blir väl kul... ?
ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Aliiina

Jag är taggad :)

2010-01-01 @ 22:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0