shop until you drop

OHOJJ! idag blev det shopping med sara g-son!! det blev det jag behövde!! jag är sååå duktig, höll mig till saker i behov!
svart väska- accessorize-419:-
grå munkjacka-BIK BOK-299:-
svarta tights dragkedja- H&M-99:-
trosor-gina t- 159/tre st
det blev dyr shopping idag, men som sagt, det är saker jag behöver!! jag testade jätte många mössor! hahaa jag såg ut som en svamp i alla, det var såna basker-aktiga eller va man ska säga...
just nu har vi gäster, min morbror med fru, av dom fick jag försenad f-dagspresent; hårfön och ett armband som de köpt i austrailen, de va i australien på min kusins bröllop, vi hade också kunnat åka men det blev inte så, kostar ju en del också ;)
puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0