blåmärken, snödrivor och isbyxor

HAHAHAHAHAHAAAAAAAHAHHAHAHAHAAAHAHAHHAHAHAHAH fyyy fan va kuul!!
vi skulle gått gamla vanliga men nere vid båtarna stannade vi när natasha var lite sugen på att gå ut på isen, det gjorde vi också, vi låg på isen mellan skuru-björknäs.. helt plötsligt såg man typ en viking line åka förbi... det var galet coolt!haha bara låg och skrev i snön å sånt.. sen bestämde vi oss för att gå upp igen samma väg, vi orkade inte gå så långt för vi var typ blöta och apkalla!!! sen kände jag att jag ville sätta mig på busshållplatsbänken!! sen satte hon sig i en jävla is/snödriva haha! hon tyckte de va skönt så då satte jag mig på henne haha jo, det var väl skönt (haha inte att misstolka nånstans!) sen började snökriget! as kul! natasha-tarzan-päron-pung fällde mig och drog mig ner för en backe känns som om ja kommer få ett stort jävla blåmärke men det börjar bli bättre nu.. förmodligen blir det inget, haha men det gör ont som fasiken!! plus att jag är iskall!! natasha har tydligen ingen känsel i sina tår, men jag vågar inte ens känna efter men jag tror inte det är nåt :D mina byxor var stenhårda när jag kom hem, för jag satt på knä på isen så dom blev kalla och blöta så frös det till is!! haha det är askul att känna på :P
bild från i höstas, men du är så sööt ändå!
nu är jag hemma och jag har inte tittat på paradise och orkar varken titta på det från igår eller det som kommer ikväll... jag är sjukt trött nu!
ska väl titta på lite TV, läsa SO sen soova! börjar 8 imorn=tidig uppgång!
god natt istapp (det rimmade i min hjärna iaf)
lydia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0